Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Lageland, Nederland van Dennie Kleijweg - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Lageland, Nederland van Dennie Kleijweg - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: denniekleijweg

Blijf op de hoogte en volg Dennie

12 Januari 2012 | Nederland, Lageland

jaja, het is bijna zo ver! Nog 2 nachten slapen voordat ik begin aan het grootste avontuur van mijn leven. Als alles goed gaat ben ik in iets meer dan 4 maanden de wereld rond. Na maanden van voorbereiding ben ik er inmiddels wel klaar voor denk ik.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik behoorlijk zenuwachtig aan het worden ben, maar dat is ook niet zo heel vreemd als je nagaat dat het langst dat ik ooit van huis ben geweest 10 dagen is..
Ik heb er wel heel erg veel zin in!
Ok, dit was het voor nu, tot mijn volgende verslag vanaf de andere kant van de wereld ;)

  • 12 Januari 2012 - 17:52

    Mariken:

    hee denniee:D

    Wat ontzettend leuk wat je gaat doen ik wens je heel veel plezier.. ga je ook naar india??

    kusjes mariken

  • 12 Januari 2012 - 20:24

    Bea Meijer:

    Beste Dennie,

    ik wens je heel veel plezier op je grote reis.

    Moeder van Tim

  • 13 Januari 2012 - 07:43

    Mariken:

    hee den,

    ja dank je wel . India is wel een aanrader maar goed.. misschien de volgende keer.

    zullen we samen anders op reis gaan? als we er weer geld voor hebben?? de wereld is zo groot :P

    xx

Verslag uit: Nederland, Lageland

Rondje wereld!

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2012

Laatste verslagje!!

30 April 2012

Amerika!!

11 April 2012

Zuidkust!!

24 Maart 2012

Het altijd goede weer in Australië!

14 Maart 2012

Eerste dagen Australië!
Dennie

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 13344

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 17 Mei 2012

Rondje wereld!

Landen bezocht: